Termeni si conditii generale de vanzare

ARTICOLUL 1. SCOPUL

Termenii si Conditiile Generale se aplica vanzarilor de produse efectuate de AA INTERIOR TRENDS SRL prin intermediul magazinului on-line aa-design-interior.ro  si nu pot fi modificate decat cu acordul scris al AA INTERIOR TRENDS SRL.

Achizitionarea produselor prezentate pe site-ul aa-design-interior.ro sau doar simpla vizitare a acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor detaliate in cele ce urmeaza. In vederea unei informari complete despre toate conditiile de utilizare ale aa-design-interior.ro, va indicam sa cititi toate articolele urmatoare. AA Interior Trends SRL isi rezerva dreptul de a efectua completari si modificari ale ofertei sau ale termenilor si conditiilor, fara a fi necesara o notificare prealabila. Va indicam ca la fiecare utilizare a site-ului aa-design-interior.ro sa cititi cu atentie termenii si conditiile, deoarece continuarea utilizarii si lansarea comenzilor implica acceptarea ultimelor modificari. Pentru a oferi vizitatorilor servicii o experienta cat mai buna de navigare, acest site utilizeaza cookies.
Continutul site-ului aa-design-interior.ro este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor si este in totalitate proprietatea SC AA INTERIOR TRENDS SRL, iar copierea si utilizarea de elemente regasite in site-ul aa-design-interior.ro, fara a obtine in prealabil acordul scris al SC AA INTERIOR TRENDS SRL, va fi tratata conform legislatiei in vigoare.

Acordul dumneavoastra implicit cu termenii si conditiile urmatoare este reprezentat de lansarea unei comenzi pe site-ul aa-design-interior.ro.

Definitii:

“Cumparator”: persoana fizica sau juridica care lanseaza o Comanda.
“Vanzator”: SC AA INTERIOR TRENDS SRL, avand sediul social in Bucuresti, sector 3, Str. Jean-Alexandru Steriadi, Nr. 23, Bl. L16, Camera 4, inregistrata la Registrul Comertului sub J40/2894/2016, CUI RO35722129.
“Bunuri si Servicii”: orice produs/ serviciu pe care Vanzatorul urmeaza sa le furnizeze Cumparatorului.
“Comanda”: un document electronic prin care Vanzatorul se declara de acord sa livreze Bunurile si Serviciile, iar Cumparatorul se obliga sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa efectueze plata acestora.
“Contract”: o Comanda devine Contract ca urmare a confirmarii sale de catre Vanzator. “Drepturile de Proprietate Intelectuala”: toate drepturile – dreptul de autor, marci inregistrate, drepturile de baza de date, etc.
“Specificatii”: specificatiile tehnice si descrierile Bunurilor si Serviciilor specificate in Comanda.

ARTICOLUL 2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Atunci cand Cumparatorul lanseaza o comanda electronica prin intermediul aa-design-interior.ro, acesta se declara implicit de acord cu forma si modul de comunicare (e-mail/ telefonic) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Comanda va avea urmatoarele componente:

  1. Comanda (care va contine detalii clare ale datelor de facturare si livrare) si conditiile sale specifice.
  2. Specificatiile Cumparatorului (atunci cand este cazul).
  3. Termenii si Conditiile generale de vanzare.

Confirmarea comenzii de catre Vanzator va implica si acceptarea completa a Termenilor Comenzii.

ARTICOLUL 3. INTRAREA CONTRACTULUI IN VIGOARE

Contractul va intra in vigoare doar dupa ce Vanzatorul va confirma Comanda.
Se va considera efectuata confirmarea Comenzii atunci cand Vanzatorul va transmite o confirmare scrisa catre Cumparator.
Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

ARTICOLUL 4. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

4.1. Vanzatorul va indeplini Contractul cu respectarea legislatiei in vigoare.
4.2. Informatiile prezentate pe site-ul Vanzatorului (preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile), au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila.
4.3. Comunicarea cu magazinul on-line aa-design-interior.ro se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor fata de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica “Contact”. Din site sau link-uri atasate vor fi excluse sau ignorate, comentarii, pareri sau adresari care contin includ limbaj licentios sau injurii. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a gestiona toate informatiile incluse in site sau link-uri atasate, inclusiv moderarea comentariilor, parerilor sau adresarilor care includ reclama mascata, limbaj licentios sau injurii.

ARTICOLUL 5. SUBCONTRACTAREA SI/SAU CESIONAREA SERVICIILOR

Vanzatorul poate subcontracta si/sau cesiona unele servicii necesare pentru onorarea comenzii catre o terta parte fara a fi necesar acordul Cumparatorului.

ARTICOLUL 6. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Cumparatorul recunoaste dreptul de proprietate intelectuala al Vanzatorului si nu va dezvalui unei terte parti si nici nu va face publica nici una dintre comunicarile primite de la Vanzator. Denumirea site-ului aa-design-interior.ro si insemnele grafice, sunt proprietatea AA INTERIOR TRENDS SRL si nu pot fi copiate sau utilizate fara consimtamantul scris al proprietarului. Pentru sesizari si reclamatii a incalcarii drepturilor de autor ne puteti contacta la adresa office@aa-design-interior.ro.

ARTICOLUL 7. CONFIDENTIALITATE

AA INTERIOR TRENDS SRL este notificata ca Operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, respecta legislatia in vigoare privind confidentialitatea datelor personale, se angajeaza sa nu comunice catre terte parti datele personale ale utilizatorilor site-ului aa-design-interior.ro si sa le foloseasca numai in scopul initierii si mentinerii contactului cu clientii sai, in vederea informarii acestora si a comunicarii de informatii legate de functionarea site-ului si de modificarile survenite in oferta sau politica firmei. AA INTERIOR TRENDS SRL nu incurajeaza SPAM-ul si nu va furniza datele dumneavoastra de contact (inclusiv adresele de e-mail obtinute prin intermediul aa-design-interior.ro) unor terte entitati decat cu acordul dumneavoastra scris.

Orice utilizator al aa-design-interior.ro care a furnizat adresa sa de e-mail poate decide ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a aa-design-interior.ro. Daca doriti ca datele furnizate de dumneavoastra prin intermediul site-ului aa-design-interior.ro sa fie eliminate din baza noastra de date, trebuie sa ne solicitati acest lucru in scris, prin e-mail transmis la adresa office@aa-design-interior.ro.
AA INTERIOR TRENDS SRL nu isi asuma raspunderea pentru pierderile de informatii datorate unor eventuale probleme de securitate ale serverului care gazduieste aa-design-interior.ro, sau actiunilor neautorizate ale unor terte persoane.

Nota de informare privind protectia datelor personale

Compania care administreaza site-ul aa-design-interior.ro este SC AA INTERIOR TRENDS SRL, avand sediul social in Bucuresti, sector 3, Str. Jean-Alexandru Steriadi, Nr. 23, Bl. L16, Camera 4, inregistrata la Registrul Comertului sub J40/2894/2016, CUI RO35722129.

Conform cerinţelor Regulamentuluinr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulatie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), AA INTERIOR TRENDS SRL are obligatia de a administra in condiţii de siguranta şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastra, sau despre orice alta persoana.

AA INTERIOR TRENDS SRL colecteaza aceste date cu scopul de a va transmite modificari sau confirmari ale comenzilor, oferte promotionale, eventuale solicitari de a evalua produsele furnizate si serviciile prestate, etc.

Aceste date ne sunt necesare pentru a emite facturi, a efectua livrarea produselor si serviciilor comandate, completa eventuale garantii, a transmite documente informative, etc. Refuzul dumneavoastra de a ne comunica aceste informatii are drept consecinta imposibilitatea realizarii actiunilor de mai sus.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre AA INTERIOR TRENDS SRL. Datele dumneavoastra personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

Pentru mai multe detalii despre politica de colectare si prelucrare a datelor cu caracter personal va rugam sa revizuiti pagina Politica de confidentialitate.

ARTICOLUL 8. FACTURARE, PLATI, FACILITATI SI PENALITATI

8.1. In baza comenzii efectuate de Cumparator, Vanzatorul va emite o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, iar obligatia Cumparatorului este sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare si sa respecte mentiunile din factura emisa si transmisa de Vanzator.
8.2. In cazul comenzilor speciale de Bunuri si Servicii care nu se regasesc in mod curent in stoc, Cumparatorul trebuie sa achite un avans de minim 50% din valoarea Bunurilor si Serviciilor comandate (pentru comenzi mai mari de 1000 lei) si sa emita o comanda scrisa care sa contina toate informatiile necesare: produs, cantitate, adresa exacta de livrare (inclusiv cod postal si program de livrare), persoana de contact, numar de telefon, etc.

  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate decat din motive care impun defecte din fabricatie. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16

8.3. Plata bunurilor comandate se poate  efectua prin urmatoarele metode:

  • Plata la livrare: Plata se va efectua catre delegatul curierului in momentul primirii coletului.
  • Plata cu cardul online: Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro). Daca ati ales metoda de plata “Online prin card bancar” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.- “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
  • Transfer bancar: Comanda va fi livrata dupa ce contravaloarea va fi incasata in contul nostru.

8.3. Atunci cand Cumparatorul va efectua plata Bunurilor si Serviciilor inainte de a primi confirmarea existentei in stoc, iar acestea nu vor putea fi livrate nici ulterior, Vanzatorul va returna Cumparatorului contravaloarea Bunurilor si Serviciilor achitate si nelivrate.

ARTICOLUL 9. LIVRARE SI TRANSPORT

9.1. Vanzatorul va expedia Bunurile si Serviciile comandate de Cumparator in termen de cel mult 48 de ore de la achitarea prin OP/CEC sau on-line a Bunurilor si Serviciilor comandate, respectiv in termen de cel mult 48 de ore de la confirmarea comenzii in cazul livrarilor cu plata ramburs, in limita stocului disponibil. Bunurile si Serviciile comandate si confirmate se vor livra la adresa indicata de Cumparator in termen de 24-72 de ore de la achitarea prin OP/CEC sau on-line a Bunurilor si Serviciilor comandate, respectiv in termen de cel mult 24-72 de ore de la confirmarea comenzii in cazul livrarilor cu plata ramburs. Atunci cand din motive exceptionale (accidente sau defectiuni auto, conditii meteorologice deosebite, etc) nu se poate respecta termenul de livrare, Vanzatorul va anunta pe Cumparator despre aceasta intarziere si va comunica noul termen estimat de livrare a comenzii. Cumparatorul are obligatia sa verifice la preluare daca Bunurile si Serviciile corespund atat din punct de vedere calitativ, cat si cantitativ. Semnarea documentului de livrare de catre un reprezentant al Cumparatorului echivaleaza cu acceptul sau de preluare al Bunurilor si Serviciilor ca fiind conforme atat calitativ cat si cantitativ.
9.2. Vanzatorul efectueaza livrari de Bunuri si Servicii pe intreg teritoriul Romaniei prin firma de curierat Cargus SRL. Vanzatorul se asigura de ambalarea adecvata a Bunurilor si Serviciilor pentru ca acestea sa fie transportate in conditii de siguranta, dar Vanzatorul nu este raspunzator in cazul deteriorarilor produse atunci cand comanda este transportata necorespunzator de catre un transportator propus de catre Cumparator. In cazul comenzilor de valoare redusa, pentru care contravaloarea totala a comenzii efectuate de Cumparator nu justifica cheltuielile legate de transport, Vanzatorul si Cumparatorul pot agrea alte conditii de livrare si transport pentru livrarea comenzii. AA INTERIOR TRENDS SRL isi rezerva dreptul de a nu mai colabora cu clientii care prezinta evenimente litigioase pe parcursul colaborarilor anterioare (comenzi refuzate la livrare, comportament neadecvat, limbaj licentios, etc). AA INTERIOR TRENDS SRL isi rezerva dreptul de a anula livrarea unui produs si de a anunta clientul despre eroare survenita pe site atunci cand pretul sau alte caracteristici ale produsului respectiv sunt afisate eronat pe site-ul aa-design-interior.ro. In cazul in care contravaloarea comenzii a fost deja achitata, Vanzatorul va returna suma respectiva in contul Cumparatorului.

ARTICOLUL 10. ACCEPTAREA COMENZII

10.1. Acceptarea comenzii se va realiza atunci cand Bunurile si Serviciile sunt in conformitate cu specificatiile tehnice inscrise in Comanda. Cumparatorul poate refuza Bunurile si Serviciile care prezinta neconcordante calitative, sau semnala eventuale lipsuri, iar in cazul acesta Cumparatorul trebuie sa notifice in scris in cel mult 24 de ore de la receptie. Ca urmare, Vanzatorul are obligatia de a inlocui Produsele care prezinta defecte la livrare si sa completeze lipsurile cantitative notificate in scris care s-au constatat la receptie. Nu vor fi luate in considerare alte eventuale reclamatii ulterioare livrarilor, referitoare la calitatea sau cantitatea produselor receptionate.
10.2. O comanda poate fi anulata prin e-mail de catre Cumparator doar inainte ca aceasta sa fi fost livrata. Atunci cand Vanzatorul a expediat deja comanda respectiva, aceasta se va returna conform politicii de retur a Bunurilor si Serviciilor a aa-design-interior.ro, iar Cumparatorul va suporta cheltuielile de transport necesare in vederea returnarii.

ARTICOLUL 11. CONFORMITATE SI GARANTIE

Bunurile si Serviciile comercializate de Vanzator sunt in conformitate cu normele si standardele pentru care au fost fabricate si respecta legislatia in vigoare.

Toate produsele comercializate de aa-design-interior.ro beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si conditiilor comerciale ale producatorilor, in conditiile legii 449/2003. In functie de specificul lor, pentru unele Bunuri si Servicii pot sa difere conditiile acordarii garantiei pentru persoane fizice de cele pentru persoane juridice, iar garantia se va acorda diferentiat, cu respectarea Codului Civil sau a conditiilor legislatiei speciale privind garantiile produselor.

Certificatele de garantie pentru produsele de folosinta indelungata se elibereaza la achizitionarea Bunurilor si se livreaza impreuna cu acestea. Daca Bunurile respective vi s-au livrat fara certificat de garantie sau instructiuni de utilizare, va rugam sa reclamati lipsa acestora in scris pe adresa de e-mail office@aa-design-interior.ro, in cel mult 24 de ore de la receptia Comenzii.

Pentru a beneficia de garantie trebuie ca la centrul de service autorizat sa prezentati certificatul de garantie si factura in original, iar daca produsul se afla in perioada de garantie inscrisa in certificatul de garantie si respecta conditiile prevazute in acesta, reparatia va fi executata de centrul de service respectiv fara costuri pentru dumneavoastra.

ARTICOLUL 12. TRANSFERUL PROPRIETATII

Bunurile si Serviciile raman in proprietatea Vanzatorului pana in momentul efectuarii platii de catre Cumparator si semnarea de primire a documentului de transport al transportatorului, iar in cazul livrarilor efectuate de un reprezentant al Vanzatorului, pana la semnarea de primire pe factura fiscala.

In cazul livrarii bunurilor prin curier, cu modalitatea de plata ramburs, Cumparatorul va intra in proprietatea marfii dupa semnarea documentului de transport si efectuarea platii.

ARTICOLUL 13. RASPUNDEREA

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare, in special pentru pierderea produselor. Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

ARTICOLUL 14. POLITICA DE RETUR

Bunurile si Serviciile livrate se pot returna in urmatoarele cazuri:

S-au livrat alte Bunuri si Servicii decat cele comandate:

In vederea returnarii si inlocuirii Bunurilor si Serviciilor livrate cu cele comandate, trebuie sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil. Costurile de transport aferente returnarii, respectiv a livrarii corecte, vor fi suportate de catre AA Interior Trends SRL.

S-au livrat Bunuri si Servicii care prezinta deteriorari vizibile:

In acest caz aveti dreptul sa refuzati receptia; in acest caz va rugam sa ne anuntati in scris imediat dupa refuzarea receptiei, urmand sa va trimitem un alt produs (acelasi cod cu cel pe care l-ati comandat initial), iar termenul de livrare se va extinde corespunzator cu timpul necesar pentru procesarea unei comenzi noi.

Cazul denuntarii unilaterale a contractului:

Conform Ordonantei nr. 34/2014 (11.06.2014) privind regimul juridic al contractelor la distanta (inclusiv modificari ulterioare):

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.  

Conditiile denuntarii unilaterale a contractului se aplica doar consumatorilor persoane fizice.

In acest caz costurile de transport aferente returnarii vor fi suportate de catre Consumator. Vanzatorul va asigura serviciul de transport al produselor returnate, contravaloarea acestui serviciu fiind de 20 lei (TVA inclus).

Cumparatorul trebuie sa confirme in scris disponibilitatea de preluare a coletului, urmand ca Vanzatorul sa initieze comanda de preluare care transportator in termen de 2-3 zile lucratoare de la confirmarea in scris a Cumparatorului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile este aplicabila doar Bunurilor si Serviciilor achizitionate prin intermediul magazinului virtual aa-design-interior.ro, iar acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu toate etichetele intacte si cu documentele insotitoare cu care au fost livrate. In acest caz cheltuielile ocazionate de transportul necesar in vederea returnarii (20 lei TVA inclus) vor fi suportate de Cumparator, iar Vanzatorul va rambursa contravaloarea produselor returnate in cel mult 14 de zile.

In caz ca produsele comandate si returnate prezinta defectele urmatoare:
– deteriorate, murdare, zgariate, taiate, cu urme de lovituri sau crapate
– urme de lichide
– lipsuri cantitative
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru a le readuce la stadiul initial (in caz ca mai este posibil) sau vom reexpedia produsul catre Cumparator, caz in care cheltuielile de transport necesare vor fi suportate de Cumparator.
Acesta clauza se aplica in conformitate cu Ordonanta de Guvern nr. nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din site-ul aa-design-interior.ro folosind tehnici de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de Guvern nr. 130/2000, art.2 alineatele 1 si 2.

In conformitate cu cele prevazute in O.G. 130/2000 art.10, nu pot fi denuntate unilateral de catre Cumparator urmatoarele tipuri de contracte:
– contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 14 zile lucratoare prevazut anterior
– contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
– contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Produsele ale caror ambalaje sunt transparente (caracteristicile acestora putand fi vazute prin ambalaj) sau constituie garantia provenientei si cantitatii specificate, nu pot fi returnate daca ambalajele au fost desfacute (cu exceptia produselor care prezinta defecte din fabricatie). Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie sa fie sigilate – starea acestora trebuie sa fie la fel ca la receptionarea lor, inclusiv cu ambalaje mentinute intacte (cu exceptia produselor care prezinta defecte din fabricatie).

De asemenea, nu se primesc la retur urmatoarele produse:
– Produse achizitionate in baza unei comenzi speciale
– Produse la metru, taiate, decupate;
– Vopsea mixata colorata in baza unei comenzi;
– Produse deteriorate neacoperite de garantie sau a caror deteriorare nu este acoperita de garantie.

Cererile de returnare se vor solutiona in termen de 14 zile de la data primirii solicitarii de retur prin completarea formularului de retur disponibil pe site, la sectiune Suport din meniul principal. Pentru accesarea directa a formularului de retur, va rugam sa accesati link-ul de mai jos:

FORMULAR DE RETUR

Cererea de retur trebuie sa cuprinda toate datele solicitate in formularul de retur.

Nelamuriri sau reclamatii 
In cazurile in care doriti sa primiti informatii suplimentare despre Bunurile si Serviciile comandate de dumneavoastra si livrate de aa-design-interior.ro, aveti neclaritati sau chiar nemultumiri cu privire la aceste produse sau chiar cu privire la colaborarea cu aa-design-interior.ro, va rugam sa ne transmiteti un e-mail in acest sens pe adresa office@aa-design-interior.ro, in care sa ne comunicati cat mai multe detalii. Pentru a putea procesa in timp util solicitarea sau reclamatia dumneavoastra este necesar sa ne transmiteti in primul rand urmatoarele informatii, dar fara a va limita la acestea: numele complet si corect, data efectuarii comenzii, categoria din care fac parte produsele comandate, data si metoda livrarii, precum si numarul de factura.

Pentru a face o solicitare de retur va rugam sa completati formularul disponibil in sectiunea Suport din meniul principal: FORMULAR DE RETUR.

Conform prevederilor Regulamentului nr. 524/2013 privind soluţionarea online a litigiilor în materie de consum, consumatorii si comerciantii care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor rezultate din tranzactiile online pot accesa acest link.

ARTICOLUL 15. FORTA MAJORA

Atunci cand contractul nu poate fi executat din cauza unui eveniment de forta majora, Vanzatorul si Cumparatorul nu vor fi raspunzatori pentru nerespectarea obligatiilor lor contractuale. Forta majora este orice eveniment extern (natural sau social), imprevizibil, inevitabil si absolut invincibil.

ARTICOLUL 16. JURISDICTIA

Acest contract este supus legii romane, iar orice litigii aparute ca urmare a executarii acestui contract vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca pe aceasta cale nu se va putea ajunge la un acord, litigiile dintre Vanzator si Cumparator vor fi solutionate in instanta, conform legislatiei romane in vigoare, de catre instanta de judecata competenta.

ARTICOLUL 17. PRETURI SI VALABILITATE OFERTE PROMOTIONALE

Preturile afisate pe site-ul aa-design-interior.ro includ TVA (19%), dar nu includ costurile de transport si sunt valabile pana la modificare, anulare sau pana la epuizarea stocurilor. Acest lucru este valabil inclusiv pentru preturile Bunurilor si Serviciilor din componenta ofertelor promotionale.